InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Attitudes and beliefs on multilingualism in education: voices from Sweden
BethAnne Paulsrud, Päivi Juvonen, Andrea C. Schalley
International journal of multilingualism, ISSN 1479-0718, Vol. 20, Nº. 1, 2023 (Ejemplar dedicado a: Teachers’ beliefs about multilingualism: novel findings and methodological advancements), págs. 68-85
Reaching out to migrant and refugee communities to support home language maintenance
Susana A. Eisenchlas, Andrea C. Schalley
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 22, Nº. 5, 2019, págs. 564-575
Multilingualism and literacy: practices and effects
Andrea C. Schalley, Susana A. Eisenchlas, Diana Guillemin
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 19, Nº. 2, 2016 (Ejemplar dedicado a: Special Issue: Multilingualism and Literacy: Practices and Effects), págs. 127-135
Play to learn: self-directed home language literacy acquisition through online games
Susana A. Eisenchlas, Andrea C. Schalley, Gordon Moyes
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 19, Nº. 2, 2016 (Ejemplar dedicado a: Special Issue: Multilingualism and Literacy: Practices and Effects), págs. 136-152
Multilingualism and literacy: attitudes and policies
Susana A. Eisenchlas, Andrea C. Schalley, Diana Guillemin
International journal of multilingualism, ISSN 1479-0718, Vol. 12, Nº. 2, 2015 (Ejemplar dedicado a: Multilingualism and literacy: attitudes and policies), págs. 151-161
Multilingualism and assimilationism in Australia's literacy-related educational policies
Andrea C. Schalley, Diana Guillemin, Susana A. Eisenchlas
International journal of multilingualism, ISSN 1479-0718, Vol. 12, Nº. 2, 2015 (Ejemplar dedicado a: Multilingualism and literacy: attitudes and policies), págs. 162-177
One-parent-one-language (OPOL) families: is the majority language-speaking parent instrumental in the minority language development?
Elizabeth Venables, Susana A. Eisenchlas, Andrea C. Schalley
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 17, Nº. 4, 2014, págs. 429-448
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados