InstitucionesPeriodo de publicación recogido
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Innovation in the Japanese tea industry, 1970–2020
Qing Xia, Pierre-Yves Donzé
Journal of evolutionary studies in business, ISSN-e 2385-7137, Vol. 8, Nº. 2, 2023, págs. 106-137
La R&D dans l'horlogerie électronique japonaise et suisse de 1960 à 1980: une analyse comparative de Seiko et de Longines
Pierre-Yves Donzé
Mouvement social, ISSN 0027-2671, Nº. 258, 2017, págs. 109-122
From the Industrial District to the Global Firm: Swatch Group and the Swiss Watch Industry, 1960-2010
Pierre-Yves Donzé
Revista de historia industrial, ISSN 1132-7200, Nº. 66, 2017 (Ejemplar dedicado a: The rise and decline of industrial districts, 18th-21st centuries), págs. 191-213
Business History and Management Studies
Adoración Álvaro Moya, Pierre-Yves Donzé
Journal of evolutionary studies in business, ISSN-e 2385-7137, Vol. 1, Nº. 1, 2016, págs. 122-151
Pierre-Yves Donzé
Entreprises et Histoire, ISSN 1161-2770, Nº. 74, 2014, págs. 71-87
The transformation of global luxury brands: The case of the Swiss watch company Longines, 1880-2010
Pierre-Yves Donzé
The brand and its history: Trademarks, branding and national identity / J. Patricio Sáiz González (ed. lit.), Rafael Castro Balaguer (ed. lit.), 2022, ISBN 978-1-032-18733-4, págs. 234-249
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