InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
L2 Spanish morphosyntactic development through collaborative writing: An analysis of mood production, text length and syntactic complexity
Muriel Gallego
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 26, Nº. 1, 2022, págs. 34-59
Muriel Gallego, Rebecca Pozzi
Hispania, ISSN 0018-2133, Vol. 101, Nº 3, 2018, págs. 408-421
Preparing Teaching Assistants to Work With All Learners: the Impact of Accessibility Training
Muriel Gallego, Carey Busch
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 50, Nº. 4, 2017, págs. 776-792
The Effectiveness of Collaborative Tasks on the Acquisition of the Spanish Subjunctive and Development of Mood Selection Abilities: Exploring Form-focused Instruction
Muriel Gallego
Hispania, ISSN 0018-2133, Vol. 99, Nº 2, 2016, págs. 274-288
Raisisng dialectical awarenes in spamish as foreing language courses
Muriel Gallego, Rebecca Conley
Cauce: Revista Internacional de Filología, Comunicación y sus Didácticas, ISSN-e 2603-8560, ISSN 0212-0410, Nº 36-37, 2013-2014, págs. 135-158
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados