InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Development of a return-to-work planning tool for cancer survivors
Leila Amin, Mary Stergiou-Kita, Jennifer M. Jones
Canadian Journal of Occupational Therapy, ISSN 0008-4174, Vol. 84, Nº. 4-5, 2017, págs. 223-228
The 'ideal' vs. the 'reality': medium of instruction policy and implementation in different class levels in a western Kenyan school
Jennifer M. Jones
Current issues in language planning, ISSN 1466-4208, Vol. 15, Nº. 1, 2014 (Ejemplar dedicado a: Special Issue: Language Planning and Medium of Instruction in Africa), págs. 22-38
Jennifer M. Jones
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 33, Nº. 3, 2012, págs. 237-250
Language at the brink of conflict: micro-language planning in one western Kenyan school
Jennifer M. Jones
Language policy, ISSN 1568-4555, Vol. 11, Nº. 2, 2012, págs. 119-143
‘It is two-way traffic’: teachers' tensions in the implementation of the Kenyan language-in-education policy
Jennifer M. Jones, Gary Barkhuizen
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 14, Nº. 5, 2011, págs. 513-530
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados