Instituciones
Área de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
English language learners’ visualization of identities in transformation in an imagined world
So-Yeon Ahn
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 30, Nº. 4, 2021, págs. 371-390
Broadening learners’ perspectives on World Englishes: a classroom-based study
Hyun-Sook Kang, So-Yeon Ahn
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 28, Nº. 4, 2019, págs. 268-290
Exploring language awareness through students' engagement in language play
So-Yeon Ahn
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 25, Nº. 1-2, 2016 (Ejemplar dedicado a: Special Issue: Language Awareness: Achievements and Challenges: Selected papers from the 12th International Conference of the Association for Language Awareness, Hedmark University College, Hamar, July 2014), págs. 40-54
Preschool world language learners’ engagement with language: what are the possibilities?
Erin Kearney, So-Yeon Ahn
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 23, Nº. 4, 2014, págs. 319-333
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados