InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Beyond languages, beyond modalities: transforming the study of semiotic repertoires
Annelies Kusters, Massimiliano Spotti, Ruth Swanwick, Elina Tapio
International journal of multilingualism, ISSN 1479-0718, Vol. 14, Nº. 3, 2017 (Ejemplar dedicado a: Translanguaging and repertoires across signed and spoken languages: Insights from linguistic ethnographies in semiotically diverse contexts.), págs. 219-232
Translanguaging, learning and teaching in deaf education
Ruth Swanwick
International journal of multilingualism, ISSN 1479-0718, Vol. 14, Nº. 3, 2017 (Ejemplar dedicado a: Translanguaging and repertoires across signed and spoken languages: Insights from linguistic ethnographies in semiotically diverse contexts.), págs. 233-249
Deaf children's bimodal bilingualism and education
Ruth Swanwick
Language teaching: The international abstracting journal for language teachers and applied linguistics, ISSN 0261-4448, Vol. 49, Nº 1, 2016, págs. 1-34
Ruth Swanwick
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 13, Nº. 2, 2010, págs. 131-132
Policy and practice in sign bilingual education: development, challenges and directions
Ruth Swanwick
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 13, Nº. 2, 2010, págs. 147-158
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados