InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Meeting the challenges of higher education in India through Open Educational Resources: Policies, practices, and implications
Archana Thakran, Ramesh Chander Sharma
Archivos Analíticos de Políticas Educativas=Education Policy Analysis Archives, ISSN-e 1068-2341, Vol. 24, Nº. 1, 2016
Development of a Scale to Measure Faculty Attitude towards Open Educational Resources
Sanjaya Mishra, Meenu Sharma, Ramesh Chander Sharma, Alka Singh, Atul Thakur
Open Praxis, ISSN-e 2304-070X, Vol. 8, Nº. 1, 2016, págs. 55-69
Book Review of Reimagining Digital Learning for Sustainable Development
Ramesh Chander Sharma
Open Praxis, ISSN-e 2304-070X, Vol. 13, Nº. 4, 2021, págs. 404-407
Es reseña de:
Reimagining Digital Learning for Sustainable Development. How Upskilling, Data Analytics, and Educational Technologies Close the Skills Gap
Sheila Jagannathan (ed. lit.)
Routledge, 2021
Book Review of Teaching and Learning with Technology: Pushing boundaries and breaking down walls
Ramesh Chander Sharma
Open Praxis, ISSN-e 2304-070X, Vol. 12, Nº. 4, 2020, págs. 569-571
Es reseña de:
Teaching and learning with technology: pushing boundaries and breaking down walls
S. Naidu (ed. lit.), S. Narayan (ed. lit.)
Suva, Fiji : USP Press, 2020
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados