InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Gail Ellis, Nayr Ibrahim
English teaching professional, ISSN 1362-5276, Nº. 103, 2016, págs. 4-7
The Qualitative and Quantitative Rise of Literature on Teaching English to Young Learners
Nayr Ibrahim
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 74, Nº 2, 2020, págs. 202-225
Es reseña de:
Policy and Politics in Global Primary English
Janet Enever
Oxford University Press, 2018
Transforming Practices for the Elementary Classroom
J. Sharkey (ed. lit.)
TESOL Press, 2018
Young Learner Education
F. Copland (ed. lit.), S. Garton (ed. lit.)
TESOL Press, 2018
Early Instructed Second Language Acquisition: Pathways to Competence
J. Rokita-Jaśkow (ed. lit.), M. Ellis (ed. lit.)
Multilingual Matters, 2019
Early Language Learning and Teacher Education: International Research and Practice
S. Zein (ed. lit.), S. Garton (ed. lit.)
Multilingual Matters, 2019
The Routledge Handbook of Teaching English to Young Learners
S. Garton (ed. lit.), F. Copland (ed. lit.)
Routledge, 2019
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados