InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Training multilingual English language teachers: challenges for higher education
Christa van der Walt
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 76, Nº 2, 2022 (Ejemplar dedicado a: Special Issue: Rethinking the roles of ELT in English-medium education in multilingual university settings), págs. 218-226
Conclusion: harmonization as a transformative force
Christa van der Walt
Language policy, ISSN 1568-4555, Vol. 15, Nº. 3, 2016 (Ejemplar dedicado a: Harmonization and language policy), págs. 323-329
Special issue on bi/multilingual identity in South Africa
Christa van der Walt
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 17, Nº. 6, 2014 (Ejemplar dedicado a: Bi/Multilingual Identity in South Africa), págs. 635-637
Julian Edge: (Re)locating Tesol in an Age of Empire
Christa van der Walt
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 29, Nº 2, 2008, págs. 325-328
University Students’ Attitudes Towards and Experiences of Bilingual Classrooms
Christa van der Walt
Current issues in language planning, ISSN 1466-4208, Vol. 7, Nº. 2-3, 2006, págs. 359-376
Motivation in Language Planning and Language Policy: Dennis Ager
Christa van der Walt
Current issues in language planning, ISSN 1466-4208, Vol. 5, Nº. 1, 2004, págs. 77-80
English as a Language of Learning in South Africa: Whose English? Whose Culture?
Christa van der Walt
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 6, Nº. 2-3, 1997, págs. 183-197
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados