InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Language education policy in Portuguese public universities: the voices of institutional stakeholders
Susana Pinto, Maria Helena Araújo e Sá
Current issues in language planning, ISSN 1466-4208, Vol. 20, Nº. 2, 2019, págs. 140-159
Language learning in higher education: Portuguese student voices
Susana Pinto, Maria Helena Araújo e Sá
International journal of multilingualism, ISSN 1479-0718, Vol. 13, Nº. 3, 2016, págs. 367-382
Opportunities and challenges of supervising international doctoral students from the community of Portuguese language countries: Portuguese supervisors’ perspectives
Susana Pinto
EDULEARN22 Proceedings: 14th International Conference on Education and New Learning Technologies (July 4th-6th, 2022, Palma, Spain) / coord. por Luis Gómez Chova, Agustín López Martínez, Joanna Lees, 2022, ISBN 978-84-09-42484-9, págs. 2618-2626
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados