InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Translingual identity across transnational education spaces: study on a group of Chinese students in joint education programme
Lifeng Miao, Luxin Yang
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 45, Nº. 7, 2024, págs. 2651-2665
Languaging in story rewriting tasks by Chinese EFL students
Luxin Yang
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 25, Nº. 3, 2016, págs. 241-255
Exploring the role of reformulations and a model text in EFL students’ writing performance
Luxin Yang, Ling Zhang
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 14, Nº. 4, 2010, págs. 464-484
Doing a group presentation: Negotiations and challenges experienced by five Chinese ESL students of Commerce at a Canadian university
Luxin Yang
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 14, Nº. 2, 2010, págs. 141-160
LanguagingChinese students rewrite a narrative in English: Chinese students rewrite a narrative in English
Luxin Yang
Languaging in language learning and teaching: a collection of empirical studies / Wataru Suzuki (ed. lit.), Neomy Storch (ed. lit.), 2020, ISBN 9789027207432, págs. 129-148
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados