InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Teaching L2 Composition: Purpose, Process, and Practice.
Sufumi So
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 99, Nº 2, 2015, págs. 417-418
Case Study Research: Design and Methods by YIN, ROBERT K.
Sufumi So
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 95, Nº 3, 2011, págs. 474-475
Fundamentals of Japanese Grammar: Comprehensive Acquisition by JOHNSON, YUKI.
Sufumi So
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 94, Nº 1, 2010, págs. 168-168
Remembering the Kanji 1: A Complete Course on How Not to Forget the Meaning and Writing of Japanese Characters. 5th ed. by HEISIG, JAMES W. Remembering the Kana: A Guide to Reading and Writing the Japanese Syllabaries in 3 Hours Each. 3rd ed.
Sufumi So
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 92, Nº 4, 2008, págs. 663-664
Raising Children Bilingually through the ‘One Parent–One Language’ Approach: A Case Study of Japanese Mothers in the Australian Context by TAKEUCHI, MASAE
Sufumi So
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 91, Nº 4, 2007, págs. 710-711
Text, role, and context:: developing academic literacies (Cambridge Applied Linguistic series)
Sufumi So
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 3, Nº. 3, 1999, págs. 277-280
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados