Área de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Discursive constructions of language and identity: parents' competing perspectives in London Turkish complementary schools
Vally Lytra
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 33, Nº. 1, 2012 (Ejemplar dedicado a: Language Policy and Practice in Multilingual, Transnational Families and Beyond), págs. 85-100
Contesting ‘Language’ as ‘Heritage’: Negotiation of Identities in Late Modernity
Adrian Blackledge, Angela Creese, Taşkin Baraç, Arvind Bhatt, Shahela Hamid, Li Wei, Vally Lytra, Peter Martin, Chao-Jung Wu, Dilek Yağcioğlu
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 29, Nº 4, 2008, págs. 533-554
From kebapÇi to Professional: The Commodification of Language and Social Mobility in Turkish Complementary Schools in the UK
Vally Lytra
Language, migration and social inequalities: A critical sociolinguistic perspective on institutions and work / coord. por Alexandre Duchêne, Melissa G. Moyer, Celia Roberts, 2013, ISBN 978-1-78309-099-0, págs. 147-170
Agnes Weiyun He & Xiao Yun (eds). Chinese as a heritage language: Fostering rooted world citizenry
Vally Lytra
International Journal of Bilingualism: interdisciplinary studies of multilingual behaviour, ISSN 1367-0069, Vol. 14, Nº. 1, 2010, págs. 147-151
Es reseña de:
Chinese as a heritage language: Fostering rooted world citizenry
Agnes Weiyun He & Xiao Yun (eds)
Honolulu : University of Hawai’i Press, 2008
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados