InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
“Same but different”: Associations between multiple aspects of self-regulation, cognition, and academic abilities
Margherita Malanchini, Laura E. Engelhardt, Andrew D. Grotzinger, K. Paige Harden, Elliot M. Tucker Drob
Journal of Personality and Social Psychology, ISSN 0022-3514, ISSN-e 1939-1315, Vol. 117, Nº. 6, 2019, págs. 1164-1188
Kids becoming less alike: A behavioral genetic analysis of developmental increases in personality variance from childhood to adolescence
René Mõttus, Daniel A. Briley, Anqing Zheng, Frank D. Mann, Laura E. Engelhardt, Jennifer L. Tackett, K. Paige Harden, Elliot M. Tucker Drob
Journal of Personality and Social Psychology, ISSN 0022-3514, ISSN-e 1939-1315, Vol. 117, Nº. 3, 2019, págs. 635-658
Developmental differences in reward sensitivity and sensation seeking in adolescence:: Testing sex-specific associations with gonadal hormones and pubertal development.
K. Paige Harden, Frank D. Mann, Andrew D. Grotzinger, Megan W. Patterson, Laurence Steinberg, Jennifer L. Tackett, Elliot M. Tucker Drob
Journal of Personality and Social Psychology, ISSN 0022-3514, ISSN-e 1939-1315, Vol. 115, Nº. 1, 2018, págs. 161-178
Exploring the Co-Development of Reading Fluency and Reading Comprehension: A Twin Study
Callie W. Little, Sara A. Hart, Jamie M. Quinn, Elliot M. Tucker Drob, Jeanette Taylor, Christopher Schatschneider
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 88, Nº. 3, 2017, págs. 934-945
Genetically-mediated associations between measures of childhood character and academic achievement.
Elliot M. Tucker Drob, Daniel A. Briley, Laura E. Engelhardt, Frank D. Mann
Journal of Personality and Social Psychology, ISSN 0022-3514, ISSN-e 1939-1315, Vol. 111, Nº. 5, 2016, págs. 790-815
Do Cognitive and Physical Functions Age in Concert from Age 70 to 76?: Evidence from the Lothian Birth Cohort 1936
Stuart J. Ritchie, Elliot M. Tucker Drob, John M. Starr, Ian J. Deary
The Spanish Journal of Psychology, ISSN 1138-7416, Vol. 19, 2016, 12 págs.
Elliot M. Tucker Drob, K. Paige Harden
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 83, Nº. 2, 2012, págs. 743-757
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados