InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Sustainable translanguaging pedagogy in support of the vulnerable language: honoring children’s ways of ‘Showing’ and ‘Telling’ in an early childhood dual language bilingual education program
Sabrina F. Sembiante, Catherine Restrepo-Widney, Alain Bengochea, Mileidis Gort
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 26, Nº. 8, 2023 (Ejemplar dedicado a: Translanguaging: a pedagogy of heteroglossic hope), págs. 928-942
Translanguaging for varying discourse functions in sociodramatic play: an exploratory multiple case study of young emergent bilinguals
Alain Bengochea, Mileidis Gort
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 5, 2022, págs. 1697-1712
Print knowledge in Yucatec Maya–Spanish bilingual children: an initial inquiry
Alain Bengochea, Laura M. Justice, Maria J. Hijlkema
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 20, Nº. 7, 2017, págs. 807-822
Becoming biliterate: identity, ideology, and learning to read and write in two languages
Alain Bengochea
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 16, Nº. 1, 2013, págs. 121-125
Es reseña de:
Becoming biliterate: identity, ideology, and learning to read and write in two languages
Bobbie Kabuto
New York : Routledge, 2011
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados