InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Preschoolers’ lexical skills in two majority languages: Is there evidence for the onset of sequential bilingualism?
Daniela Gatt, Barbara Dodd
International Journal of Bilingualism: interdisciplinary studies of multilingual behaviour, ISSN 1367-0069, Vol. 24, Nº. 2, 2020, págs. 222-245
Risk and protective environmental factors for early bilingual language acquisition
Daniela Gatt, Ciara O'Toole
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 20, Nº. 2, 2017, págs. 117-123
Parent report of early lexical production in bilingual children: a cross-linguistic CDI comparison
Ciara O`'Toole, Daniela Gatt, Tina Hickey, Aneta Miękisz, Ewa Haman, Sharon Armon Lotem, Tatiana Rinke, Odelya Ohana, Christophe dos Santos, Sophie Kern
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 20, Nº. 2, 2017, págs. 124-145
Bilingual vocabulary production in young children receiving Maltese-dominant exposure: individual differences and the influence of demographic and language exposure factors
Daniela Gatt
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 20, Nº. 2, 2017, págs. 163-182
Early lexical expression in children exposed to mixed input: A case of monolingual or bilingual development?
Daniela Gatt, Helen Grech, Barbara Dodd
International Journal of Bilingualism: interdisciplinary studies of multilingual behaviour, ISSN 1367-0069, Vol. 20, Nº. 6, 2016, págs. 639-665
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados