Periodo de publicación recogido
|
|
|
Feeling poor or feeling poorer: comparing subjective measures of income in predicting health and well-being
Karen M. Gilbert, David L. Weissman, Jonathan Gordils, Andrew J. Elliot, Nicolas Sommet
International Journal of Social Psychology, Revista de Psicología Social, ISSN-e 1579-3680, ISSN 0213-4748, Vol. 38, Nº 3, 2023, págs. 541-569
Income inequality predicts competitiveness and cooperativeness at school
Nicolas Sommet, David L. Weissman, Andrew J. Elliot
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 115, Nº. 1, 2023, págs. 173-191
Achievement goals, reasons for goal pursuit, and achievement goal complexes as predictors of beneficial outcomes: Is the influence of goals reducible to reasons?
Nicolas Sommet, Andrew J. Elliot
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 109, Nº. 8, 2017, págs. 1141-1162
To confirm or to conform? Performance goals as a regulator of conflict with more-competent others
Nicolas Sommet, Céline Darnon, Fabrizio Butera
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 107, Nº. 2, 2015, págs. 580-598
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados