InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Logfile analyses of successful and unsuccessful strategy use in complex problem-solving: A cross-national comparison study
Hao Wu, Gyöngyvér Molnár
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 36, Nº 4, 2021, págs. 1009-1032
Computer-based assessment of school readiness and early reasoning
Benö Csapó, Gyöngyvér Molnár, József Nagy
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 106, Nº. 3, 2014, págs. 639-650
Complex problem solving in educational contexts—Something beyond g: Concept, assessment, measurement invariance, and construct validity
Samuel Greiff, Sascha Wüstenberg, Gyöngyvér Molnár, Andreas Fischer, Joachim Funke, Benö Csapó
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 105, Nº. 2, 2013, págs. 364-379
Analysis of vet teachers attitude to the ICT in the open content development
A. Benedek, Gyöngyvér Molnár
EDULEARN18 Proceedings: 10th International Conference on Education and New Learning Technology (July 2nd-4th, 2018, Palma, Spain) / coord. por Luis Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, 2018, ISBN 978-84-09-02709-5, págs. 3192-3199
Inductive reasoning through the grades: case of Indonesia
A.R. Saleh, Gyöngyvér Molnár
EDULEARN18 Proceedings: 10th International Conference on Education and New Learning Technology (July 2nd-4th, 2018, Palma, Spain) / coord. por Luis Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, 2018, ISBN 978-84-09-02709-5, págs. 8790-8793
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados