InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Transfer effects of mathematical literacy: An integrative longitudinal study
Mathias Holenstein, Georg Bruckmaier, Alexander Grob
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 36, Nº 3, 2021, págs. 799-825
Until death do us part: The codevelopment of life satisfaction in couples preceding the death of one partner
Jenna Wünsche, Rebekka Weidmann, Alexander Grob
Journal of Personality and Social Psychology, ISSN 0022-3514, ISSN-e 1939-1315, Vol. 119, Nº. 4, 2020, págs. 881-900
Personality perceptions and relationship satisfaction in couples
Katrin Furler, Veronica Gomez, Alexander Grob
Journal of Research in Personality, ISSN-e 1095-7251, Vol. 50, Nº. 1, 2014, págs. 33-41
A contextualized view on long-term predictors of academic performance
Janine Gut, Giselle Reimann, Alexander Grob
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 105, Nº. 2, 2013, págs. 436-443
The adaptive power of the present: : Perceptions of past, present, and future life satisfaction across the life span
Veronica Gomez, Alexander Grob, Ulrich R Orth
Journal of Research in Personality, ISSN-e 1095-7251, Vol. 47, Nº. 5, 2013, págs. 626-633
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados