InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Collaborative Writing in L2 Classrooms.
Carol Severino
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 99, Nº 3, 2015, págs. 614-615
Principles and Practices for Response in Second Language Writing: Developing Self-Regulated Learners.
Carol Severino
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 98, Nº 3, 2014, págs. 880-881
Working Theories for Teaching Assistant Development: Time-Tested and Robust Theories, Frameworks, and Models for TA and ITA Learning.
Carol Severino
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 98, Nº 3, 2014, págs. 898-899
Lexical Errors and Accuracy in Foreign Language Writing by AGUSTÍN LLACH, MARÍA PILAR.
Carol Severino
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 96, Nº 3, 2012, págs. 463-464
The Sociolinguistics of Identity edited by OMONIYI, TOPE, & GOODITH WHITE Language, Culture, and Identity: An Ethnolinguistic Perspective by RILEY, PHILIP
Carol Severino
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 92, Nº 4, 2008, págs. 645-647
Feedback in Second Language Writing Edited by HYLAND, KEN, & FIONA HYLAND
Carol Severino
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 92, Nº 1, 2008, págs. 144-145
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados