InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Internet: una experiència positiva: cal prevenir els infants i educar en l'ús responsable
Teresa Hernández
Estris: revista d'educació en el lleure, ISSN 1699-1486, Nº. 158, 2007 (Ejemplar dedicado a: La xarxa ens comunica), págs. 10-11
Els centres de lleure en la societat de la informació
Teresa Hernández
Estris: revista d'educació en el lleure, ISSN 1699-1486, Nº. 129, 2003 (Ejemplar dedicado a: Lleure i tradició: la cultura popular a l'esplai), págs. 28-29
Agents socials "digitalitzats"?: Formació i acció en la societat xarxa
Anna Forés i Miravalles, Teresa Hernández, Jordi Planella, Carmen Trinidad Cascudo
Educació social: Revista d'intervenció sòcioeducativa, ISSN-e 2339-6954, ISSN 1135-085X, Nº. 19, 2001 (Ejemplar dedicado a: Acció social i NTC's), págs. 21-40
Teresa Hernández
Estris: revista d'educació en el lleure, ISSN 1699-1486, Nº. 111, 2000 (Ejemplar dedicado a: Si la bossa sona... com millorar el nostre finançament), pág. 37
Presa de decisions per consens
Teresa Hernández
Estris: revista d'educació en el lleure, ISSN 1699-1486, Nº. 109, 1999 (Ejemplar dedicado a: Fem un grup!), págs. 23-24
Teresa Hernández
Estris: revista d'educació en el lleure, ISSN 1699-1486, Nº. 100, 1998 (Ejemplar dedicado a: Educació en el lleure, on som? on anem?), pág. 31
L'afectivitat de l'equip de monitors
Teresa Hernández
Estris: revista d'educació en el lleure, ISSN 1699-1486, Nº. 99, 1998 (Ejemplar dedicado a: L'acompanyament: aprofundim en la relació educativa), pág. 8
I tu què? Passes, consumeixes o utilitzes la televisió?
Teresa Hernández
Estris: revista d'educació en el lleure, ISSN 1699-1486, Nº. 69, 1994 (Ejemplar dedicado a: Què fer amb la televisió?), pág. 8
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados