Periodo de publicación recogido
|
|
|
Getting What You Pay For: Children's Use of Market Norms to Regulate Exchanges.
Margaret Echelbarger, Susan A. Gelman, Charles W. Kalish
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 90, Nº. 6, 2019, págs. 2071-2085
Development of Social Category Representations: Early Appreciation of Roles and Deontic Relations
Charles W. Kalish, Christopher A. Lawson
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 79, Nº. 3, 2008, págs. 577-593
What is to be Done? Children's Ascriptions of Conventional Obligations
Charles W. Kalish, Rebecca Cornelius
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 78, Nº. 3, 2007, págs. 859-878
Children¿s reasoning about norms and traits as motives for behavior
Sean M. Shiverick, Charles W. Kalish
Cognitive development, ISSN 0885-2014, Vol. 19, Nº. 3, 2004, págs. 401-416
Children's predictions of consistency in people's actions
Charles W. Kalish
Cognition: International journal of cognitive science, ISSN 0010-0277, Vol. 84, Nº 3, 2002, págs. 237-265
Preschoolers' understanding of germs as invisible mechanisms
Charles W. Kalish
Cognitive development, ISSN 0885-2014, Vol. 11, Nº. 1, 1996, págs. 83-106
Charles W. Kalish
The conceptual mind: New directions in the study of the concepts / Eric Margolis (ed. lit.), Stephen Laurence (ed. lit.), 2015, ISBN 9780262536677, págs. 519-540
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados