Periodo de publicación recogido
|
|
|
Engaging ‘Hard to Reach’ Parents: teacher-parent collaboration to promote children's learning – By Anthony Feiler
Katie Gathercole, Glynnis Smith
British journal of special education, ISSN 0952-3383, Vol. 38, Nº. 1, 2011, págs. 50-51
Active Listening for Active Learning: A Mainstream Resource to Promote Understanding, Participation and Personalised Learning in the Classroom – By Maggie Johnson and Carolyn Player.
Glynnis Smith
Support for learning, ISSN 0268-2141, Vol. 25, Nº. 3, 2010, págs. 154-155
Book Reviews: Dyslexia in the Primary Classroom – By Wendy Hall
Glynnis Smith
British journal of special education, ISSN 0952-3383, Vol. 36, Nº. 4, 2009, págs. 226-227
Book Review: Dyslexia-Friendly Practice in the Secondary Classroom – By Tilly Mortimore and Jane Dupree
Glynnis Smith
British journal of special education, ISSN 0952-3383, Vol. 36, Nº. 1, 2009, págs. 60-61
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados