InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
The language and non-language benefits of literature in foreign language education: An exploratory study of learners’ views
Art Tsang, Amos Paran, Wilfred W. F. Lau
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 27, Nº. 5, 2023, págs. 1120-1141
Effects of narrow listening on ESL learners’ pronunciation and fluency: An ‘MP3 flood’ programme turning mundane homework into an engaging hobby
Art Tsang
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 26, Nº. 3, 2022, págs. 434-454
Why English accents and pronunciation ‘still’ matter for teachers nowadays: a mixed-methods study on learners’ perceptions
Art Tsang
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 41, Nº. 2, 2020, págs. 140-156
Judgement of countability and plural marking in English by native and non-native English speakers
Art Tsang
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 26, Nº. 4, 2017, págs. 343-359
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados