Periodo de publicación recogido
|
|
|
The development of morphological awareness and vocabulary: What influences what?
Germán Grande, Vassiliki Diamanti, Athanassios Protopapas, Monica Melby‐Lervåg, Arne Lervåg
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 45, Nº 4, 2024, págs. 745-765
A process-oriented analysis of speech and silent intervals in responses to serial naming tasks
Athanassios Protopapas, Katerina Katopodi, Angeliki Altani, Iliana Kolotoura, Laoura Ziaka, George K. Georgiou
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 116, Nº. 8, 2024, págs. 1500-1528
From individual word recognition to word list and text reading fluency
Angeliki Altani, Athanassios Protopapas, Katerina Katopodi, George K. Georgiou
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 112, Nº. 1, 2020, págs. 22-39
Development of early morphological awareness in Greek: Epilinguistic versus metalinguistic and inflectional versus derivational awareness
Vassiliki Diamanti, Argyro Benaki, Angeliki Mouzaki, Asimina Ralli, Faye Antoniou, Sophia Papaioannou, Athanassios Protopapas
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 39, Nº 3, 2018, págs. 545-567
Sources of information for stress assignment in reading Greek
Athanassios Protopapas, Svetlana Gerakaki, Stella Alexandri
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 28, Nº 4, 2007, págs. 695-720
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados