InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Creative Environment in the Classroom and Students’ Satisfaction with School
Raquel Barroso, Diana Dias
Revista colombiana de educación, ISSN 0120-3916, ISSN-e 2323-0134, Nº. 88, 2023, págs. 257-277
Resultados de aprendizagem no quadro do ensino superior português: O caso da psicologia e da educação
Diana Soares, Diana Dias
Revista de estudios e investigación en psicología y educación, ISSN-e 2386-7418, Nº. Extra 12, 2017 (Ejemplar dedicado a: XIV Congreso Psicopedagogía. Área 12: POLÍTICAS Y REFORMAS DE LA ENSEÑANZA SUPERIOR), págs. 37-40
Resultados de aprendizagem no quadro do ensino superior português: definição e medida
Diana Dias, Diana Soares, Leandro S. Almeida, Claisy Maria Marinho-Araujo, Joaquim Armando Ferreira
Revista de estudios e investigación en psicología y educación, ISSN-e 2386-7418, Nº. Extra 12, 2017 (Ejemplar dedicado a: XIV Congreso Psicopedagogía. Área 12: POLÍTICAS Y REFORMAS DE LA ENSEÑANZA SUPERIOR), págs. 41-45
Students' choices in Portuguese higher education: influences and motivations
Diana Dias
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 28, Nº 2, 2013, págs. 437-451
Rituais de tansiçao no ensino superior portugués: a praxe enquanto processo de reconfiguraçao identitária
Diana Dias, Maria José Sá
Revista galego-portuguesa de psicoloxía e educación: revista de estudios e investigación en psicología y educación, ISSN 1138-1663, Vol. 21, 1, 2013, págs. 21-34
Ser docente em Portugal: percursos e territórios de género
Diana Dias, Maria José Sá, Maria Lourdes Machado
Revista galego-portuguesa de psicoloxía e educación: revista de estudios e investigación en psicología y educación, ISSN 1138-1663, Vol. 20, 2012, pág. 201
Do ensino secundário para o superior: o impacto emocional da transiçao
Diana Dias, María José Sá
Revista galego-portuguesa de psicoloxía e educación: revista de estudios e investigación en psicología y educación, ISSN 1138-1663, Vol. 19, 2, 2011, págs. 35-48
Resultados de aprendizagem: da intençao do professor à açao do estudante
Diana Dias
Estudantes do Ensino Superior: desafios e oportunidades / Leandro S. Almeida (ed. lit.), 2019, ISBN 978-989-99517-2-3, págs. 115-136
Marcas da origem sociocultural dos estudantes no seu acesso ao ensino superior
Leandro S. Almeida, Diana Dias, Saudade Baltazar, Maria da Conceiçao Rego
6th International Congress of Educational Sciences and Development: proceedings / coord. por Tamara Ramiro Sánchez, María Teresa Ramiro Sánchez, María Paz Bermúdez Sánchez, 2018, ISBN 978-84-09-02091-1
CO-403. O que a academia espera da psicologia e (des)espera da educação: Os objetivos de aprendizagem no ensino superior português
Diana Dias, Diana Soares
6th International Congress of Educational Sciences and Development: proceedings / coord. por Tamara Ramiro Sánchez, María Teresa Ramiro Sánchez, María Paz Bermúdez Sánchez, 2018, ISBN 978-84-09-02091-1
CE-405. Is higher education promoting students soft skills development?
Diana Soares, Diana Dias, Ricardo Carvalho
6th International Congress of Educational Sciences and Development: proceedings / coord. por Tamara Ramiro Sánchez, María Teresa Ramiro Sánchez, María Paz Bermúdez Sánchez, 2018, ISBN 978-84-09-02091-1
CE-404. Do aprender a saber ao aprender a fazer: Proposta de matriz de objetivos de aprendizagem no ensino superior
Diana Dias, Leandro S. Almeida, Claisy Maria Marinho-Araujo, Joaquim Armando Ferreira, Diana Soares
6th International Congress of Educational Sciences and Development: proceedings / coord. por Tamara Ramiro Sánchez, María Teresa Ramiro Sánchez, María Paz Bermúdez Sánchez, 2018, ISBN 978-84-09-02091-1
Drop-out and completion among Portuguese students
Orlanda Tavares, Cristina Sin, Diana Dias, Maria da Conceiçao Rego
EDULEARN18 Proceedings: 10th International Conference on Education and New Learning Technology (July 2nd-4th, 2018, Palma, Spain) / coord. por Luis Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, 2018, ISBN 978-84-09-02709-5, págs. 1886-1892
Key skills to be an accountant: the gap between the learning outcomes and the opinion of the practitioners accountants
A. Lucas, Diana Dias
EDULEARN18 Proceedings: 10th International Conference on Education and New Learning Technology (July 2nd-4th, 2018, Palma, Spain) / coord. por Luis Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, 2018, ISBN 978-84-09-02709-5, págs. 5113-5121
Creativity is intelligence having fun: is creativity a real learning outcome of higher education?
Diana Dias, Diana Soares
EDULEARN18 Proceedings: 10th International Conference on Education and New Learning Technology (July 2nd-4th, 2018, Palma, Spain) / coord. por Luis Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, 2018, ISBN 978-84-09-02709-5, págs. 6124-6129
Navigating round higher education degrees: a cross comparison of Bachelor, Master and PhD learning outcomes
Diana Dias, Diana Soares
EDULEARN18 Proceedings: 10th International Conference on Education and New Learning Technology (July 2nd-4th, 2018, Palma, Spain) / coord. por Luis Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, 2018, ISBN 978-84-09-02709-5, págs. 6154-6158
Teaching psychology or teaching education? The hidden truth behind the learning outcomes
Diana Soares, Diana Dias
EDULEARN18 Proceedings: 10th International Conference on Education and New Learning Technology (July 2nd-4th, 2018, Palma, Spain) / coord. por Luis Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, 2018, ISBN 978-84-09-02709-5, págs. 6178-6182
What makes the difference in students’ soft skills development: an analysis of LPA results
Diana Soares, R. Carvalho, Diana Dias
EDULEARN18 Proceedings: 10th International Conference on Education and New Learning Technology (July 2nd-4th, 2018, Palma, Spain) / coord. por Luis Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, 2018, ISBN 978-84-09-02709-5, págs. 6191-6195
What actually matters in a philosophy curriculum?
Orlanda Tavares, Diana Soares, Diana Dias
EDULEARN18 Proceedings: 10th International Conference on Education and New Learning Technology (July 2nd-4th, 2018, Palma, Spain) / coord. por Luis Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, 2018, ISBN 978-84-09-02709-5, págs. 6915-6921
What is best for future accountants' professional success: an internship or a business project?
A. Lucas, Diana Dias
EDULEARN18 Proceedings: 10th International Conference on Education and New Learning Technology (July 2nd-4th, 2018, Palma, Spain) / coord. por Luis Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, 2018, ISBN 978-84-09-02709-5, págs. 8336-8341
A articulaçao dos profissionais da arqueologia com o projecto em execuçao: o espaço do arqueólogo na obra e na conjectura socio
Diana Dias
Arqueología para el siglo XXI: actas de las V Jornadas de Jóvenes en Investigación Arqueológica, Santiago de Compostela, mayo de 2012 / coord. por Gonzalo Compañy, João Fonte, Beatriz Gómez-Arribas, Lucía Moragón Martínez, José María Señorán Martín, 2013, ISBN 978-84-939295-8-9, págs. 277-279
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados