Periodo de publicación recogido
|
|
|
An instructor’s beat gestures facilitate second language vocabulary learning from instructional videos: Behavioral and neural evidence
Zhongling Pi, Fangfang Zhu, Yi Zhang, Jiumin Yang
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 28, Nº. 5, 2024, págs. 1997-2025
Pre-class teacher feedback in the flipped classroom: Cognitive or praise feedback is better than mitigating feedback
Yi Zhang, Chenyan Dai, Zhongling Pi, Jiumin Yang
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 60, Nº 3, 2023, págs. 357-367
The teacher’s eye gaze in university classrooms: Evidence from a field study
Jiumin Yang, Caixia Liu, Yi Zhang, Qiuchen Yu, Zhongling Pi
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 60, Nº 1, 2023, págs. 4-14
Modulation of instructor’s eye gaze by facial expression in video lectures
Zhongling Pi, Minnan Chen, Fangfang Zhu, Jiumin Yang, Weiping Hu
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 59, Nº 1, 2022, págs. 15-23
Learning declarative and procedural knowledge via video lectures: cognitive load and learning effectiveness
Jianzhong Hong, Zhongling Pi, Jiumin Yang
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 55, Nº 1, 2018, págs. 74-81
Effects of the instructor's pointing gestures on learning performance in video lectures.
Zhongling Pi, Jianzhong Hong, Jiumin Yang
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 48, Nº. 4, 2017, págs. 1020-1029
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados