Periodo de publicación recogido
|
|
|
Introduction on Views of Emergent Researchers in L2 Teaching and Learning with Technology
Sylvie Thouësny, Linda Bradley
Second language teaching and learning with technology: views of emergent researchers / Sylvie Thouësny (ed. lit.), Linda Bradley (ed. lit.), 2011, ISBN 9781908416018, págs. 1-8
Dynamically Assessing Written Language: To what Extent Do Learners of French Language Accept Mediation?
Sylvie Thouësny
Second language teaching and learning with technology: views of emergent researchers / Sylvie Thouësny (ed. lit.), Linda Bradley (ed. lit.), 2011, ISBN 9781908416018, págs. 169-188
Second language teaching and learning with technology: views of emergent researchers
Sylvie Thouësny (ed. lit.), Linda Bradley (ed. lit.)
Research-publishing.net, 2011. ISBN 9781908416018
Future-proof call : language learning as exploration and encounters: short papers from EUROCALL 2018
coord. por Peppi Taalas, Juha Jalkanen, Linda Bradley, Sylvie Thouësny
Research-publishing.net, 2018. ISBN 978-2-490057-21-4
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados