Periodo de publicación recogido
|
|
|
Effects of SES on Executive Attention in Malay–English bilingual children in Singapore: ADDENDUM
Carissa Kang, Felix Thoemmes, Barbara Lust
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 26, Nº 4, 2023, págs. 845-845
An assessment of the effects of SES on the development of executive attention in Singapore: Early English–Malay bilinguals
Carissa Kang, Felix Thoemmes, Barbara Lust
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 26, Nº 4, 2023, págs. 846-861
An Assessment of the Effects of SES on the Development of Executive Attention in Singapore: 4 to 6-year-old English-Malay Bilinguals. CORRIGENDUM
Carissa Kang, Felix Thoemmes, Barbara Lust
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 26, Nº 4, 2023, págs. 862-862
An Assessment of the Effects of SES on the Development of Executive Attention in Singapore: 4 to 6-year-old English-Malay Bilinguals
Carissa Kang, Felix Thoemmes, Barbara Lust
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 26, Nº 4, 2023, págs. 863-863
An assessment of the effects of SES on the development of executive attention in Singapore: Early English–Malay bilinguals – CORRIGENDUM RETRACTION
Carissa Kang, Felix Thoemmes, Barbara Lust
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 26, Nº 4, 2023, págs. 864-864
The negative year in school effect: Extending scope and strengthening causal claims
Philip D. Parker, Herbert W. Marsh, Felix Thoemmes, Nicholas Biddle
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 111, Nº. 1, 2019, págs. 118-130
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados