Periodo de publicación recogido
|
|
|
A case for disaggregating engineering majors in engineering education research: the relationship between co-op participation and student academic outcomes
Joyce B. Main, Beata N. Johnson, Nichole Ramirez, Hossein Ebrahiminejad, Matthew W. Ohland, Eckhard A. Groll
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 36, no. 1 (Parte A), 2020, págs. 170-185
Technically and tactically proficient: how military leadership training and experiences are enacted in engineering education
Joyce B. Main, Michelle Madsen Camacho, Catherine Mobley, Catherine E. Brawner, Susan M. Lord, Hilal Kesim
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 35, no. 2, 2019, págs. 446-457
Pride and Promise: the enactment and salience of identity among first-generation student veterans in engineering
Catherine Mobley, Joyce B. Main
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 35, no. 1 (Parte A ), 2019, págs. 35-49
From interest to decision: a comparative exploration of student attitudes and pathways to co-op programs in the united states and the united kingdom
Nichole Ramirez, Sally Smith, Tessa Berg, Beata Strubel, Colin Smith, Matthew W. Ohland, Joyce B. Main
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 32, no. 5 (Parte A), 2016, 1878 págs.
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados