Periodo de publicación recogido
|
|
|
Intrapersonal and interpersonal psychosocial adjustment resources and achievement: A multilevel latent profile analysis of students and schools
Emma C. Burns, Rebecca J. Collie, Penny van Bergen, Andrew J. Martin
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 114, Nº. 8, 2022, págs. 1912-1930
Academic buoyancy in high school: A cross-lagged multilevel modeling approach exploring reciprocal effects with perceived school support, motivation, and engagement
Keiko C. P. Bostwick, Andrew J. Martin, Rebecca J. Collie, Emma C. Burns, Nicole Hare, Samuel Cox, Anaïd Flesken, Ian McCarthy
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 114, Nº. 8, 2022, págs. 1931-1949
Growth goal setting in high school: A large-scale study of perceived instructional support, personal background attributes, and engagement outcomes
Andrew J. Martin, Emma C. Burns, Keiko C. P. Bostwick, Anaïd Flesken, Ian McCarthy
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 114, Nº. 4, 2022, págs. 752-771
Load reduction instruction in science and students’ science engagement and science achievement
Andrew J. Martin, Paul Ginns, Emma C. Burns, Roger Kennett, Joel Pearson
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 113, Nº. 6, 2021, págs. 1126-1142
Emma C. Burns, Andrew J. Martin, Rebecca J. Collie
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 111, Nº. 4, 2019, págs. 555-572
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados