Periodo de publicación recogido
|
|
|
Bilingual Cognition and Language: the state of the science across its subfields edited by David Miller, Fatih Bayram, Jason Rothman, and Ludovica Serratrice
Weihong Lou, Guiying Jiang
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 5, 2022, págs. 1937-1940
Es reseña de:
Bilingual cognition and language: the state of the science across its subfields
David Miller (ed. lit.), Fatih Bayram (ed. lit.), Jason Rothman (ed. lit.), Ludovica Serratrice (ed. lit.)
Amsterdam : John Benjamins, 2018
Positive psychology perspectives on foreign language learning and teaching: edited by Danuta Gabryś-Barker and Dagmara Gałajda
Chengchen Li, Guiying Jiang
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 23, Nº. 2, 2020, págs. 244-246
Es reseña de:
Positive psychology perspectives on foreign language learning and teaching
Danuta Gabryś-Barker (ed. lit.), Dagmara Gałajda (ed. lit.)
Cham : Springer International Publishing, 2016
Translanguaging as everyday practice edited by Gerardo Mazzaferro
Chen Han, Guiying Jiang
International journal of multilingualism, ISSN 1479-0718, Vol. 16, Nº. 4, 2019, págs. 584-587
Es reseña de:
Translanguaging as everyday practice
Gerardo Mazzaferro (ed. lit.)
Cham : Springer International Publishing, 2018
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados