Periodo de publicación recogido
|
|
|
Evolution after the Revolution: How Classical and Online School Chemistry Teaching Has Changed during the COVID-19 Pandemic?
Mária Babinčáková, Paweł Bernard
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 101, Nº 3, 2024, págs. 963-972
Introduction of Formative Assessment Classroom Techniques (FACTs) to School Chemistry Teaching: Teachers’ Attitudes, Beliefs, and Experiences
Mária Babinčáková, Mária Ganajová, Paweł Bernard
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 100, Nº 9, 2023, págs. 3276-3290
Online Experimentation during COVID-19 Secondary School Closures: Teaching Methods and Student Perceptions
Mária Babinčáková, Paweł Bernard
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 9, 2020, págs. 3295-3300
Security of Chemical Laboratories in Schools and Universities in Slovakia
Mária Babinčáková, Jozef Ristvej, Mária Ganajová
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 7, 2020, págs. 1756-1763
Leavening Agents: The Chemistry of Baking Discovered with a Computer-Based Learning
Mária Babinčáková
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 4, 2020, págs. 1190-1194
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados