Periodo de publicación recogido
|
|
|
Open educational resources’ (oer) awareness in secondary education: Experiences and lessons learned from a course dedicated to oer
Iván Otero González, D. Pantazatos, M. Grammatikou, Domingo Docampo Amoedo
EDULEARN20 Proceedings: 12th International Conference on Education and New Learning TechnologiesOnline Conference. 6-7 July, 2020., 2020, ISBN 978-84-09-17979-4, págs. 861-868
Iván Otero González, D. Pantazatos, M. Grammatikou, D. Docampo
EDULEARN20 Proceedings: 12th International Conference on Education and New Learning TechnologiesOnline Conference. 6-7 July, 2020., 2020, ISBN 978-84-09-17979-4, págs. 6994-7001
Up2U, bridging the gap between schools and universities through informal education: the first minimum viable product/ feedback and evaluation from the users during the first pilot training
I. Hatzakis, M. Grammatikou, A. Vieira de Castro, P. Szegedi, D. Pantazatos
Edulearn 18. 10th International Conference on Education and New Learning Technology: (Palma, 2nd-4th of July, 2018). Conference proceedings / coord. por Luis Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, 2018, ISBN 978-84-09-02709-5, págs. 6662-6668
Changes in European education and the current state of Up2U ecosystem
A. Vieira de Castro, P. Szegedi, Vicente Goyanes de Miguel, M. Grammatikou, G. Paolini, E. Shmueli
Edulearn 18. 10th International Conference on Education and New Learning Technology: (Palma, 2nd-4th of July, 2018). Conference proceedings / coord. por Luis Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, 2018, ISBN 978-84-09-02709-5, págs. 10580-10589
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados