Periodo de publicación recogido
|
|
|
Online environment to support the intervention of executive functions in young children: user needs in a pilot study
S. Panesi, L. Ferlino, G. Caruso
EDULEARN22 Proceedings: 14th International Conference on Education and New Learning Technologies (July 4th-6th, 2022, Palma, Spain) / coord. por Luis Gómez Chova, Agustín López Martínez, Joanna Lees, 2022, ISBN 978-84-09-42484-9, págs. 2339-2348
Collaborative construction of scratch projects with 9-11 year old students during covid-19 lockdown
M. Benvenuti, A. Chioccariello, L. Freina, S. Panesi
EDULEARN21 Proceedings: 13th International Conference on Education and New Learning Technologies (July 5th-6th, 2021, Online) / coord. por Luis Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, 2021, ISBN 978-84-09-31267-2, págs. 5952-5961
Apps and collective playful activities to foster executive functions in preschoolers following an inclusive approach: A case study
S. Panesi, L. Ferlino, M. Podestà
EDULEARN20 Proceedings: 12th International Conference on Education and New Learning Technologies (July 6th-7th, 2020, Online) / coord. por Luis Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, 2020, ISBN 978-84-09-17979-4, págs. 1441-1450
Preschoolers with typical development or special education needs in a low ses context: The relationship between early achievement and their cognitive underpinnings
A. Bandettini, F. Salterini, S. Panesi, L. Ferlino
EDULEARN20 Proceedings: 12th International Conference on Education and New Learning Technologies (July 6th-7th, 2020, Online) / coord. por Luis Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, 2020, ISBN 978-84-09-17979-4, págs. 1479-1487
S. Panesi, G. Caruso, L. Ferlino, S. Dini
EDULEARN18 Proceedings: 10th International Conference on Education and New Learning Technology (July 2nd-4th, 2018, Palma, Spain) / coord. por Luis Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, 2018, ISBN 978-84-09-02709-5, págs. 10258-10264
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados