Periodo de publicación recogido
|
|
|
Improving learning outcome using the Newton loop game: A serious game targeting iteration in Java programming course
D. Zhao, A.E. Chis, N. Choudhary, E.G. Makri, Gabriel-Miró Muntean, C.H. Muntean
EDULEARN19 Proceedings: 11th International Conference on Education and New Learning Technologies -- Palma, Spain. 1-3 July, 2019 / coord. por Luis Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, 2019, ISBN 978-84-09-12031-4, págs. 1362-1369
Newton fab lab initiative: Attracting k-12 european students to stem education through curriculum-based fab labs
M.A. Togou, Covadonga Lorenzo Cueva, M. Maddi, G. Cornetta, Gabriel-Miró Muntean
EDULEARN19 Proceedings: 11th International Conference on Education and New Learning Technologies -- Palma, Spain. 1-3 July, 2019 / coord. por Luis Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, 2019, ISBN 978-84-09-12031-4, págs. 2901-2909
S. Sharma, N. Choudhary, D. Zhao, C.H. Muntean, Gabriel-Miró Muntean
EDULEARN19 Proceedings: 11th International Conference on Education and New Learning Technologies -- Palma, Spain. 1-3 July, 2019 / coord. por Luis Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, 2019, ISBN 978-84-09-12031-4, págs. 3010-3018
Usability evaluation case study in technology enhanced learning large-scale pilot in primary schools
D. Bogusevschi, J. Playfoot, Odilla E. Finlayson, Gabriel-Miró Muntean
EDULEARN19 Proceedings: 11th International Conference on Education and New Learning Technologies -- Palma, Spain. 1-3 July, 2019 / coord. por Luis Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, 2019, ISBN 978-84-09-12031-4, págs. 3029-3037
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados