Periodo de publicación recogido
|
|
|
Charity fundraising appeals: The influence of brand remarkability and brand familiarity on audience intentions
Walter Wymer, Omneya Mokhtar Yacout
International review on public and nonprofit marketing: official publication of the International Association on Public and Nonprofit Marketing, ISSN 1865-1984, Vol. 21, Nº. 4, 2024, págs. 817-839
The effect of charity brand experience on donors’ behavioral intentions: the mediating role of charity brand personality and donors’ satisfaction
Basant Hassan Ali, Nadia Elaref, Omneya Mokhtar Yacout
International review on public and nonprofit marketing: official publication of the International Association on Public and Nonprofit Marketing, ISSN 1865-1984, Vol. 20, Nº. 4, 2023, págs. 875-903
Ethical consumer decision‐making: The role of need for cognition and affective responses
Omneya Mokhtar Yacout, Scott Vitell
Business Ethics: A european review, ISSN 0962-8770, Vol. 27, Nº. 2, 2018, págs. 178-194
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados