Periodo de publicación recogido
|
|
|
Why do people donate online? A perspective from dual credibility transfer
Betty Purwandari, Latifatul Khairiyah, Mardiana Purwaningsih, Achmad Nizar Hidayanto, Nur Fitriah Ayuning Budi, Kongkiti Phusavat
International review on public and nonprofit marketing: official publication of the International Association on Public and Nonprofit Marketing, ISSN 1865-1984, Vol. 20, Nº. 2, 2023, págs. 393-425
Shaping the future learning environments with smart elements: challenges and opportunities
Simon K. S. Cheung, Lam For Kwok, Kongkiti Phusavat, Harrison Hao Yang
International Journal of Educational Technology in Higher Education, ISSN 2365-9440, Nº. 18, 2021
The Roles of Electronic Word of Mouth and Information Searching in the Promotion of a New E-Commerce Strategy: A Case of Online Group Buying in Indonesia
Achmad Nizar Hidayanto, Mutia Ovirza, Pinkie Anggia, Nur Fitriah Ayuning Budi, Kongkiti Phusavat
Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, ISSN-e 0718-1876, Vol. 12, Nº. 3, 2017, págs. 69-85
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados