Periodo de publicación recogido
|
|
|
Preparedness of Czech primary school teachers for inclusive primary education
Martin Kaleja, Eva Zezulková
Multidisciplinary journal of school education, ISSN-e 2543-8409, ISSN 2543-7585, Vol. 9, Nº. 1, 2016 (Ejemplar dedicado a: The restructuring of preschool and elementary school education), págs. 101-132
The preparedness of pupils in primary school education to use reading as a tool of knowledge
Eva Zezulková, Martin Kaleja
Multidisciplinary journal of school education, ISSN-e 2543-8409, ISSN 2543-7585, Vol. 10, Nº. 2, 2016 (Ejemplar dedicado a: Educational programmes for preschool and elementary school children, the opportunities to realize them for the effectiveness of education), págs. 11-40
The partnership with parents of pupils in inclusive education
Eva Zezulková, K. Janků
EDULEARN20 Proceedings: 12th International Conference on Education and New Learning TechnologiesOnline Conference. 6-7 July, 2020., 2020, ISBN 978-84-09-17979-4, págs. 1180-1188
Direct support of the teacher in the context of primary pedagogical intervention
Eva Zezulková, K. Janků
EDULEARN20 Proceedings: 12th International Conference on Education and New Learning TechnologiesOnline Conference. 6-7 July, 2020., 2020, ISBN 978-84-09-17979-4, págs. 1189-1196
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados