Periodo de publicación recogido
|
|
|
Foregrounding learner voice: Chinese undergraduate students’ understanding of paraphrasing and source use conventions for English research paper writing
Qian Du, Ying Liu
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 28, Nº. 4, 2024, págs. 1451-1471
Materializing assessment: spatial repertoires and dialectic proficiency in oral English proficiency examinations for international teaching assistants in the US
Sarah Sok, Qian Du, Jerry Won Lee
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 26, Nº. 6, 2023 (Ejemplar dedicado a: Spatial repertoires in the disciplinary communication of international STEM scholars), págs. 734-754
Quantifying Native Speakerism in Second Language (L2) Writing: A Study of Student Evaluations of Teaching
Sei Lee, Qian Du
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 42, Nº 3, 2021, págs. 541-568
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados