InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
The effect of lodging taxincreases on US destinations
Simon Hudson, Fang Meng, Kevin Kam Fung So, Scott Smith, Jing Li, Rui Qi
Tourism economics: the business and finance of tourism and recreation, ISSN 1354-8166, Vol. 27, Nº. 1, 2021, págs. 205-219
Resident Attitudes toward future tourism development: "It's a question of trust"
David A. Cárdenas, Meng Fang, Simon Hudson, Karen Thal
Tourism review international, ISSN 1544-2721, Vol. 21, Nº. 4, 2017, págs. 417-430
Understanding the Benefits of School Travel: An Educator's Perspective
David A. Cárdenas, Simon Hudson, Meng Fang, Pei Zhang
Tourism review international, ISSN 1544-2721, Vol. 20, Nº. 1, 2016, págs. 29-39
The Marketing of Employee Volunteerism.
John Peloza, Simon Hudson, Derek N. Hassay
Journal of business ethics, ISSN 0167-4544, Vol. 85, Nº. Extra 2, 2009, págs. 371-386
Meet the Parents: A Parents� Perspective on Product Placement in Children�s Films.
Simon Hudson, David Hudson, John Peloza
Journal of business ethics, ISSN 0167-4544, Vol. 80, Nº. 2, 2008, págs. 289-304
To Go Or Not To Go? Ethical Perspectives on Tourism in an ¿Outpost of Tyranny¿.
Simon Hudson
Journal of business ethics, ISSN 0167-4544, Vol. 76, Nº. 4, 2007, págs. 385-396
Knowing the difference between right and wrong: the response of tourism students to ethical dilemmas
Simon Hudson, Graham Miller
Journal of Teaching in Travel & Tourism: the official journal of International Society of Travel & Tourism Educators, ISSN 1531-3220, Vol. 6, Nº. 2, 2006, págs. 41-59
Assessing the Role of Consumers in the Measurement of Destination Competitiveness and Sustainabelity
Brent Ritchie, Geoffrey Crouch, Simon Hudson
Tourism analysis, ISSN 1083-5423, Vol. 5, Nº. 2-4, 2000, págs. 69-76
The Future Role of Sporting Events: evaluating the impacts on tourism
Simon Hudson, Donald Getz, Graham Miller, Graham Brown
The tourism and leisure industry: shaping the future / Klaus Weiermair (ed. lit.), Christine Mathies (aut.), 2004, ISBN 0-7890-2103-X, págs. 237-251
Consumer Behavior related to tourism
Simon Hudson
Consumer behavior in travel and tourism, 2000, ISBN 0-7890-0610-3, págs. 7-32
Mountain Resort Planning and Development in an Era of Globalization
Simon Hudson
Tourism analysis, ISSN 1083-5423, Vol. 13, Nº. 3, 2008, págs. 327-328
Es reseña de:
Mountain resort planning and development in an era of globalization
Thomas Clark (ed. lit.), Alison Gill (ed. lit.), Rudi Hartmann (ed. lit.)
New York : Cognizant Communication Corporation, cop. 2006. ISBN 1-882345-47-9
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados