InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Effective Foreign Language Teaching: Broadening the Concept of Content Knowledge
Eileen W. Glisan, Richard Donato
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 50, Nº. 4, 2017, págs. 821-828
Oral proficiency standards and foreign language teacher candidates: current findings and future research directions
Eileen W. Glisan, Elvira B. Swender, Eric A. Surface
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 46, Nº. 2, 2013, págs. 264-289
National Standards: Research into practice
Eileen W. Glisan
Language teaching: The international abstracting journal for language teachers and applied linguistics, ISSN 0261-4448, Vol. 45, Nº 4, 2012, págs. 515-526
Research on integrated performance assessment at the post-secondary level: Student Performance Across the Modes of Communication
Eileen W. Glisan, Daniel Uribe, Bonnie Adair-Hauck
Canadian modern language review, ISSN 0008-4506, Vol. 64, Nº. 1, 2007, págs. 39-68
The integrated performance assessment (IPA):: Connecting assessment to instruction and learning.
Bonnie Adair-Hauck, Eileen W. Glisan, Keiko Koda, Elvira B. Swender, Paul Sandrock
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 39, Nº. 3, 2006, págs. 359-382
Beginning Spanish Students: A Survey of Attitudes at the University of Pittsburgh
Eileen W. Glisan
Hispania, ISSN 0018-2133, Vol. 70, Nº 2, 1987, págs. 381-394
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados