Periodo de publicación recogido
|
|
|
Strategic waiting for consumer-generated quality information: : Dynamic pricing of new experience goods
Man Yu, Laurens Debo, Roman Kapuscinski
Management science: journal of the Institute for operations research and the management sciences, ISSN 0025-1909, Vol. 62, Nº. 2, 2016, págs. 410-435
Advance selling: : Effects of interdependent consumer valuations and seller’s capacity
Man Yu, Roman Kapuscinski, Hyun-soo Ahn
Management science: journal of the Institute for operations research and the management sciences, ISSN 0025-1909, Vol. 61, Nº. 9, 2015, págs. 2100-2117
Rationing Capacity in Advance Selling to Signal Quality
Man Yu, Hyun-soo Ahn, Roman Kapuscinski
Management science: journal of the Institute for operations research and the management sciences, ISSN 0025-1909, Vol. 61, Nº. 3, 2015, págs. 560-577
Coordinating Contracts for Decentralized Supply Chains with Retailer Promotional Effort
Roman Kapuscinski, Harish Krishnan, David A. Butz
Management science: journal of the Institute for operations research and the management sciences, ISSN 0025-1909, Nº. 1, 2004, págs. 48-63
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados