Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


KOOPHEZI-i: Pertsona kooperatiboaren profila ikasle gazteetan neurtzeko eskala

Imagen de portada del libro KOOPHEZI-i

Información General

Resumen

  • Hezkuntza funtsezkoa da jendarte humanoago, duinago eta demokratikoago baterako eraldaketa soziala ahalbideratzeko. Euskal Herriko hezkuntza erakunde batzuek eraldaketa prozesuak hasi dituzte: pedagogikoak, metodologikoak, arkitektonikoak eta pertsonalak. Prozesuotan, hezkuntzaren misioa ber-definitzen ari dira garatu nahi den pertsona -ikasle profila- misioarekin harremanetan ezaugarrituta. Kooperazioaren aldagaiak aztertzen hasterakoan identifikatzen da pertsona kooperatiboaren profila garatzeko eta neurtzeko -ebaluatzeko- beharra. Horregatik eraiki da ikasleen auto-pertzepzioa oinarri duen KOOPHEZI-i tresna: Batxilergorako, Lanbide Heziketarako eta Unibertsitateko Graduetarako baliagarria. Tresnaren erabilerak posible egiten du pertsona kooperatiboaren profilarekin erlazionatutako azpi-dimentsioen diagnostikoa osatzea. Proiektuaren helburua betetzeko aukera ematen dute diagnostikoek: hezkuntza zentroen eraldaketarako lagungarriak diren testuinguruak eta esperientziak diseinatzea, inplementatzea eta ebaluatzea unibertsitateko ikerlarien, hezkuntza zentroetako irakasleen nahiz komunitateko partaideen elkarlanarekin.

Otros catálogos

Identificadores de libro


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno