Presentació. Etnopoètica i educació: convivència simbiòtica i vincles de complicitat
Alexandre Bataller Català, Margalida Coll Llompart
págs. 7-10
Etnopoètica i ensenyament de la llengua i la literatura en el context escolar valencià anterior a 1983
Alexandre Bataller Català
págs. 13-30
La literatura popular com a font de recursos educatius: una aproximació
Margalida Coll Llompart
págs. 31-44
La vocació pedagògica en tres generacions: Rossend Serra i Pagès, Sara Llorens i Palmira Jaquetti
Josefina Roma Riu
págs. 45-52
Preocupacions populars versus progrés: folklore i pedagogia en l'obra de Cels Gomis
Emili Samper Prunera
págs. 53-62
L 'escola en valencià: els ensenyants-folkloristes i els reculls de rondalles
Vicent Vidal Lloret
págs. 63-75
Etnopoètica i educació. Els contes a l'educació primària i secundària com a eina d'expressió i cultura oral. Una experiència educativa a la ciutat de Barcelona
Roser Ros Vilanova
págs. 79-90
Llegendes per a un món millor: una experiència solidària entre Gàmbia i Mallorca
Caterina Valriu Llinàs
págs. 91-102
Llegendes i paisatges del Pla de l'Estany
Àngel Vergés i Gifra
págs. 103-111
Els jocs lingüístics orals populars des del punt de vista de l'etnopoètica
Ramon Miquel Bassa i Martín
págs. 115-128
Del NOLOTIL al NOALTIL: folklore en defensa d'una educació pública de qualitat
Jaume Guiscafrè Danús
págs. 129-162
Els primeres contes afganesos publicats, i en català
Nadia Ghulan Dastgir, Joan Soler i Amigó
págs. 163-166
Tipologia dels textos de narrativa folklòrica: de la transcripció a la recreació
Carme Oriol Carazo
págs. 167-176
Notes programàtiques per a una valoració pedagògica de l’heroïna de la rondalla meravellosa
Josep Temporal i Oleart
págs. 177-186
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados
Coordinado por: