págs. 11-32
págs. 33-42
págs. 43-52
págs. 53-61
Machado's war sonnets: teh sundered self
págs. 63-71
Masks and mirrors: modernist theories of self and/as other
págs. 73-83
págs. 85-97
págs. 99-106
págs. 107-120
La (des)composición del espacio matritense: del 98 a Tiempo de Silencio
págs. 121-130
No lloréis, reíd, cantad: some alternative views on the Generation of 98/ Modernismo debate
págs. 131-159
La tradición permanente: apuntes sobre casticismo y europeísmo en los fines de siglo
págs. 161-170
págs. 171-178
págs. 179-186
págs. 187-194
Jacinto Benavente: la re-escritura del concepto de la honra
págs. 195-203
págs. 205-212
To return to the origin: Valle-Inclán's Comedias bárbaras and Gaudi's Sagrada Familia
págs. 213-222
págs. 223-230
págs. 231-237
págs. 239-250
Masquerading as the Archetype: images of feminity in Miguel de Unamuno's Nada menos que todo un hombre
págs. 251-259
Gendered spaces in two dramatic works by Valle-Inclán: Cenizas and El yermo de las almas
págs. 261-269
Pale hands and a trickle of blood: the portrayal or women in Valle-Inclán's Rosarito and Beatriz
págs. 271-281
Gas-lighting the critics: Azorín and post-modern historiography
págs. 283-291
Valle-Inclán: la modernidad como ruina
págs. 293-303
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados