Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Introducción a la expresión gráfica en la publicidad

Imagen de portada del libro Introducción a la expresión gráfica en la publicidad

Información General

Resumen

  • Aquest llibre presenta una introducció als aspectes gràfics aplicats a la publicitat, començant pel procés creatiu i seguint pels diferents elements que componen la teoria i la composició gràfica. Es mostren els aspectes relacionats amb la representació en perspectiva, el tractament de la llum i la representació de la figura humana. S’exposen diferents tècniques per al desenvolupament d’idees, centrades principalment en la realització d’esbossos inicials i avançats, així com nocions bàsiques per a la realització de guions gràfics o Storyboards. Posteriorment el text se centra en tres apartats fonamentals: un primer apartat relacionat amb l’edició i tractament d’imatges, un altre relacionat amb la imatge vectorial i un últim centrat en la maquetació i composició.

    El llibre està dissenyat per obtenir una lectura didàctica i es presenta amb multitud d’imatges que ajuden a comprendre millor el text. Esperem que ajudi a tots aquells estudiants i amants de la representació gràfica que vulguin introduir-se en el camp de l’expressió gràfica en la publicitat.

Otros catálogos


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno