págs. 3-20
págs. 21-40
págs. 41-64
págs. 65-92
Ocean Literacy—In the Contextof Naming of Seas:: Case Study: Sea Between Korea and Japan
págs. 93-114
Design-Based Implementation Research for Exploring the Ocean:: A Geographical Perspective
págs. 115-148
págs. 149-168
págs. 169-196
The Importance of Ocean Literacyin the Mediterranean Region—StepsTowards Blue Sustainability
Melita Mokos, Maria Cheimonopoulou, Panayota Koulouri, Monica Previati, Giulia Realdon, Francesca Santoro L'Hoir, Athanasios Mogias, Theodora Boubonari, Alessio Satta, Christos Ioakeimidis
págs. 197-240
Fostering Ocean-Literate Generations:The Portuguese Blue School
Raquel L. Costa, Jesús Bernardo Mata Sánchez, Fernanda Silva, Patrícia Conceição, Laura Guimarães
págs. 241-274
págs. 275-292
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados