Aprehendre les experiències: Introducció
págs. 6-12
Estudis anglesos. Literatura i teatre: Continguts en primera persona
págs. 14-20
El quadern de bitàcola o dietari de curs: Navegar amb llibertat femenina en el mar del’ensenyament superior
págs. 21-28
Pensar la salut mental des dels feminismes: Una proposta d’innovació docent en el grau de Treball Social
págs. 29-35
págs. 36-41
págs. 43-49
Innovació docent fent aprenentatge de servei en perspectiva feminista: Una experiència des de l’assignatura Sociologia dels Gèneres sobre el tema de gèneres i tecnologies
Núria Vergés Bosch, León Freude, Elisabet Almeda Samaranch, Rosa Ortiz Monera, Anna Morero Beltrán
págs. 50-56
Aportacions feministes a la docència de la física
Catalina Coll, Sonia Estradé Albiol, Marta Gironella, Francisca Peiró Martínez
págs. 57-62
págs. 64-70
Ciències de l’Aigua: el feminisme com a eina vertebradora de la docència fora de l’aula
Jofre Herrero Ferran, Diana Puigserver Cuerda
págs. 71-76
Introducció de la perspectiva de gènere en la docència d’una assignatura en un grau científic: Diagnosi i propostes de millora
págs. 77-84
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados