Azken urteotan psikologo eta pedagogo asko arreta berezia jartzen ari dira hezkuntzarekin zerikusia duten bi alderditan, haiek duten garrantzia azpimarratuz. Batetik, hezkuntza sozioemozionalean eta, bestetik, ikaskuntza-zailtasunetan. Lehena haurrak zein nerabeak pertsona arduratsu, jator eta zintzo bihurtzeko prozesua sustatzeaz arduratzen den hezkuntza dugu. Bigarrenak, berriz, ikaskuntza-zailtasunak dituzten haurrei eskaini beharreko laguntza bereziarekin du zerikusia. Esku artean duzun liburuaren helburua da aztertzea hezkuntzaren bi alderdi horiekin zerikusia duten prebentzioa eta esku-hartzea hezkuntza-testuinguru ezberdinetan gauzatzeko baliabideak.
págs. 9-23
págs. 25-38
págs. 39-87
págs. 89-139
5. Beste hezkuntza-testuinguru batzuk: ikus-entzunezkoak
págs. 141-151
págs. 153-182
7. Haurraren ezagutzaren garapenean eta ikaskuntzan kontuan hartu beharreko alderdiak: orientatzailearen zeregina
págs. 183-190
págs. 191-210
9. Adimen-gaitasunekin zerikusia duten ikaskuntza-zailtasunak: adimen-atzerapena
págs. 211-216
págs. 217-224
págs. 225-229
págs. 231-245
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados